Szájsebészet

A DentaLove rendelkezik a szájsebészeti beavatkozásokhoz, műtétekhez szükséges felszereléssel is. Implantációt a szegedi Tiszaparti Fogcentrummal együttműködve tudunk vállalni. Ennek lebonyolítását, utókezelését is vállaljuk.

Foghúzás

A fogak eltávolításának leggyakoribb oka az előrehaladott fogszuvasodás. A nem megmenthető fogakat, foggyökereket el kell távolítani, mert a szervezetben gyulladást, gócot okozhatnak. A rossz pozícióban növő, de ép fog is eltávolításra kerülhet, ha másik, fogászati szempontból értékesebb fogat akadályoz a növekedésben vagy a megfelelő tisztításban - ez általában a bölcsességfogakra vonatkozóan merül fel. A foghúzás előtt röntgenfelvétel készítése szükséges, amit helyben elvégzünk Önnek.
A foghúzás nem tartozik a sebészeti beavatkozások közé, általában helyi érzéstelenítésben végezzük, és semmilyen fájdalommal, vagy jelentős kellemetlenséggel nem jár.
Egy másik eljárás a sebészeti fogeltávolítás. Ebben az esetben a fogat erre a célra kialakított, speciális eszközökkel távolítjuk el, majd a foghúzás helyét összevarrjuk, hogy a seb gyorsabban gyógyulhasson. A varratot kb. 7 nappal a fog kihúzása után, a kontroll vizsgálat során távolítjuk el - természetesen ezt is fájdalommentesen.
foghúzás extraction

A beavatkozás után munkatársaink részletes, írásos tájékotató anyagot adnak a pácienseknek az utókezelés részleteiről. A legfontosabb instrukciók a következők:

• nem szabad öblögetni;
  • amíg az érzéstelenítő hatása tart, nem ajánlatos enni;
  • 2-3 napig kerülni kell a tejtermékeket;
  • előfordulhat duzzanat, ami jegeléssel csillapítható;
  • fájdalom esetén fájdalomcsillapító szedése javasolt;
  • amennyiben az orvos úgy rendeli, antibiotikum szedése javasolt;
  • ritkán, de előfordulhat szájzár, amit azonnal jelezzen orvosának!

Egy hét után - ha szükséges a beavatkozás jellege miatt - varratszedésre, ha nem, akkor csak kontrollvizsgálatra hívjuk vissza pácienseinket. Ezek - csak úgy, mint a rendelőnkben az összes többi fogászati ellenőrzés, illetve konzultáció – ingyenesek.